Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Θέλω τώρα

Θέλω ενας φίλος να με παρει στο σπιτι του να με κανει να περασε φανταστικα, να μου βαλει να ακουσω οτι λαχταρω εγω μονο, να μην εχει αντιρρησεις, να με ποτησει οτι ποτο θέλω εγω, να με ταίσει φαι, να με αγαπησει πολυ, να μεπαρει αγκαλιά, να με κοιμησει, να με ξυπνησει το πρωι γλυκα, να με βγαλει για ψωνια, μετα για καφε, μετα να φαμε χαμπουργερς μετα να με γυρισει σπιτι μου. Θελω να μου δώσει λύσεις, να μου δωσω δυναμεις, να μου δειξει δρόμο, να μου λέει ψέματα, να με φροντίσει, να με παίξει, να με κεράσει να με προστατευσει, να μου βρει δουλεια και να μην με ξεχναει..

Ειναι μαλακια να τα ζηταω όλα αυτα απο τους ανθρωπους και κυριως απο σενα γαμώ!

4 σχόλια:

  1. Μάλλον ζητάς πολλά ...
    Πάρα πολλά, θα έλεγα ...

    Θερμή Καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητη μου εσυ θες πληρη απασχοληση συν τις υπερωριες! Το κακο με αυτο ειναι οτι χανεται η μαγεια απο ενα σημειο και μετα.

    ''Μετρον αριστον'' που λεγαν και οι αρχαιοι.

    Ωραιο το blog σου, συνεχισε ετσι αλλα κατω τα χερια απο τις μαμαδες μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή