Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Ει

πέρασαν τόσα καλοκαίρια χωρίς να καταλάβω πως...
ε ολοι εμεις μεγαλώσαμε εδω περα με αυτούς τους ήχους, τους αγαπήσαμε, και αυτή η πόλη μας πληγώνει ακόμα , ξερεις ακόμα πόσο με πληγωνει?
τα παρατησα ολα, ολα τα παρατησα για κατι που δεν με δυναμωνει, εμενα, εσενα ολα...
ει τα αφησα ολα
ξερεις ποια ειναι τα ολα? ειναι αυτα που εκανα εμενα... αυτοε ο στοιχος που με κανει ακομα να λεω"ει δες"και δε ξεερεις οτι ειναι τεραστιο για μενα
αλλα δε καταλαβαινεις...

τιποτα

715

σαγαπησα παραπολυ, δε το ξερεις

παλια θυμαμαι μου αρεζε να περπαταω αργα μεσα στους ανθρωπους

παλια θυμαμαι πολλα πραγματα
δεν υπαρχουν ολα αυτα...
αλομα σαγαπαω αλλα προσπαθω να το ξεχασω, μπορω?

και δεν αγαπαω μονο εσενα αλλα την οργανωση σου, θυμασαι



και ειναι τωρα, μια μερα που τα εχω αφησει ολα πισω μου και ειμαι ρε συ 19 χρονων.. αδιεξοδο

να μια λεξη που δινει νοημα

σαγαπαω

δε βαζω τονους

νιωθω σκατα. πνιγμενη, χαλια ρε συ


που ειμαι εγω?

ει που εισαι εσυ
?


γαμωτο γαμωτο γαμωτο

ει που θα με βρω?

ει, να σου μιλησω σε δικη σου γλωσσα..
πρεπει να φυγεις, ετσι θα βρεις εσενα


και όμως αξίζει?
ποιος κερδισε τον πολεμο


σαγαπαω
πολυ

6 σχόλια:

  1. Όταν αήνεις κάτι πίσω... κάτι άλλο ξεκινάει!
    Μη μασάς!!!!

    Το σοφό μανιτάρι
    μίλησε πάλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάντα σου φαίνεται ότι ο άλλος έχει κάτι μοναδικό που χάνεις... σου λείπει... και πάντα την ίδια αίσθηση έχεις και την επόμενη φορά.
    Υπομονή....

    γέρασα ίσως... αλλά έτσι το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νιώθουμε τόσο άσχημα όπως και οι στίχοι μας.
    Πως.. Έτσι όπως ήρθε κι έτσι όπως έφυγε.

    ΥΓ. Έι! Κι εγώ σαγαπώ.
    Σε χάσαμε. Πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι μικρή ακόμα και θα 'ρθουν κι άλλες στιγμές, πολλές!
    Και ωραίες και κακές!
    Αυτή είναι η ζωή και απόλαυσέ την, μην την σταματάς σε ένα μέρος, άστην να περιπλανηθεί και να γνωρίσει, να μάθει..
    :-)
    Σοφός kikop
    ΟΥΓΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σου πω βεβαια και τι αλλο εχασες ή το ξέρεις? Σε νοιάζει? Σε ενοιαξε ποτε?

    Ναι καμια φορα περναω απο δω να δω τι κανεις.Τρεις μήνες τώρα δεν ήξερα και τίποτα γιατί δεν έγραφες στο μπλογκ.Και αλλο τροπο επικοινωνιας δεν ειχα,βλεπεις καποιος μου εχει κανει μπλοκ στο μσν.
    Οχι οτι ηθελα να επικοινωνησω. Οχι πολύ.
    Ειμαι θυμωμενη μαζι σου. Πολυ. Οχι λιγο.
    Τωρα δεν ξερω γιατι γραφω. Απο περιεργεια μαλλον. Να δω τι νιωθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή