Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Προσωπικη περιγραφη ανευ λόγου και αιτίας

Είμαι στο σπίτι ενός φίλου του Γ.
Ο Γ. δίπλα μου κοιμάται το χρυσό μου, και ροχαλίζει σαν γουρουνάκι να το πω, σαν γορυλλάκι να το πω....
Καπνίζω ενα απαίσιο τσιγαρο, dunhll λεγεται και κανει και 3.20 ευρώ.... δε ξέρω τι να πω. Στον ant1 παίζει μια χαζη σειρά που λέγεται λίφτινγκ με τον Ρώμα (...) Πονάει ο λαιμός μου και πάλι.!
Παράτησα την ελεινή μου δουλειά που δε με πληρωναν και μονο με εβριζαν.,.. και νιώθω πολύ καλα με αυτό. Και πάλι άφραγκη είμαι βέβαια αλλά δεν είναι κάτι καινουργιο αυτο.
Να ξέρετε έχω χάσει κάθε είδους έμπνευσης, κάθε είδους και για αυτό και πλέον τα πόστς μου ειναι παντελως ασκοπα, ανουσια και άοσμα.!

Να τος ο Γ. πάλι παραμίλησε στον ύπνο του και κάτι είπε για τα ...Sims?? Τα τηλεμάρκετινγκ πρέπει να απαγορευτούν από τον οργανισμό απαράδεκτου υλικού παρεπιπτόντως.

Είδα ένα όνειρο τις προάλλες με κάποια άτομα που γνώρισα κάνοντας Bloggin, Τον wert, την elf, τον teddy. Πρέπει να χω πάθει ψύχωση με τους συγκεκριμένους. :)

Σας αφήνω λοιπόν να περάσετε καλά.


5 σχόλια:

  1. Ελπίζω να με είδες όπως είμαι στην πραγματικότητα, δηλ. ψηλή, ξανθιά, 25χρονη με πλούσιο ντεκολτέ....ωχ, αυτή είναι η Πετρούλα-πώς-τη-λένε!
    Κοριτσάκι μου, όσο καμαρώνεις το "γουρουνάκι" και φεύγεις από μαλακισμένες δουλειές, μια χαρά θα είσαι. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έστω και έτσι ...

    Απάνω τους ρεεεεεεεεε !!!!

    Την Καλημέρα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παράτησες τη δουλειά σου; ΜΠΡΑΒΟ!!! Καλύτερα άφραγκη παρά ψυχοπαθής!
    Να είσαι καλά και να προσέχεις (μακριά από τον ΑΝΤ1..) :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελφ μου , μα πως αλλιώς να σε δω???

    τις καλησπερες μου συντροφε, τις καλησπερες μου εξωτικό μανιτάρι ( :-o )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο απο μια ασχημη δουλεια. Ψηλα το κεφαλι, ολα θα πανε καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή