Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Είχα πει πως δεν θα ποστάρω....

Συγκεκριμένα δεν είχα καθόλου όρεξη να ανοίξω το blogspot να δω τα feeds μου και να αρχίσω να κάνω το κλασσικό… και όμορφο κατά τα άλλα καθημερινό συνήθειο κάθε μπλόγκερ που σέβεται τον εαυτό του. Γυρνοβολούσα στο ιντερνετ χωρίς να τολμώ να πατήσω το πόδι μου ούτε στο blog μου αλλά ούτε και στα δικό σας. Σήμερα δε μπορούσα να κάνω αλλιώς μιας και ο wert πόσταρε για τον dexter οπότε... να μαι!

και έχει πλάκα μπήκα στο blog της amanitaς, της wilma Και άλλων πολλών και ναι είχε πλάκα.

Ναι.. τέλος πάντων.

ΧρΟΝια ΠΟλλΑ

Στον Υδροχόο εορτάζοντα. Δε λέω όνομα γιατί μπορεί να παρεξηγηθεί κιόλας αυτός.

:)


8 σχόλια:

  1. Ποιός μωρέ; Χρόνια του Πολλά!:)
    Είδες ο Dex τι μπορεί να κάνει;
    Μέχρι και την άσωτη blogger έφερε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...παρεξηγείται κανείς όταν του λες χρόνια πολλά;
    ..μμμ...εκτός από μια θεία μου που είναι 70 χρονών και το παίζει 23!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το ανοίγεις το σπιτικό σου ενίοτε και όποτε υπάρχει διάθεση.

    Κρίμα να μη σε διαβάζουμε τακτικά :)

    Και να σκεφτείς ότι εγώ, μόνο στα γενεθλιά μου δέχομαι "χρόνια πολλά"...
    Είναι προσωπικά και όχι να γιορτάζουν χιλιάδες ντουζίνες με εμένα την ίδια μέρα

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Den 3erw gia poion ydroxoo les,alla mono k mono pou egrapses Dexter eprepe na kanw sxolio... :PPP

    PS.A lonely whisper in your ear,
    saying the things you want to hear.
    With a breath you hear him say;
    "On this night you'll die this way!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, καλά και πολύχρωμα. Να τον χαίρεσαι τον Υδροχόο, χρυσό μου. Κυριολεκτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ο Μανωλης ειχει πει οτι θα παραιτηθει αλλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κλεισαμε τα 19 λοιπον..!!
    χρονια πολλα ευτυχισμενα..γεματα χρωματα και αγαπη σου ευχομαι κι εγω με τη σειρα μου..

    ειμαι σιγουρος πως οι φιλοι σου θα καταλαβουν και θα σε συγχωρησουν που δε γιορτασες μαζι τους χθες..

    σημασια εχει να περασες εσυ καλα..γιατι απο ο,τι καταλαβα ησουν με καποιον που σημαινει αρκετα για σενα!!;)

    19 ευχες λοιπον..για πολλα περισσοτερα ονειρα που αναμενουν πραγματοποιηση στο κοντινο σου και οχι μονο,μελλον..

    (κι οσο σκεφτομαι οτι καποιος σε 2,3 μηνες θα κλεισει και τα 23....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή