Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

Hallelujah

«Μια ιδέα στεγανή που να μην μπάζει κρύο.»

Τάδε Έφη Παύλος

Τάδε , και έφυγε .

Βορειότερα της άνοιξης είσαι συ, στέκεις κοντοστέκεις, κοιτάς.

Η άνοιξη άργησε μια μέρα φέτος.

Εσύ ακόμα κοιτάς

Κάθομαι και συλλογιέμαι πως αδύνατο είναι να στέκεις απαθής όσο εγώ σε σένα δόθηκα, όσο εγώ δεν απαρνήθηκα.

Η άνοιξη δε φάνηκε τα δέντρα όμως γύρω μου σαλεύουν, είναι μάλλον πως δεν αισθάνομαι πολλά τον τελευταίο καιρό.

Η αγάπη στην Ελλάδα σεργιανά φέτος, σε κάθε γωνία, και εγώ εδώ προσμένω

«Και σεις που είστε υγιείς κάντε κάτι και για μας.»

Και κάπου στο βάθος ακούγεται να ξυπνάει κάτι

Κάπου κάτι κυριεύει κάπου κάτι νικάει

Και σαν σαλεύω μαζί του νιώθω να με παίρνει μέσα βαθιά μαζί του.

Εσύ κοιτάς δεν με κοιτάς, απλά κοιτάζεις έμενα

Είναι αλήθεια επικίνδυνα εδώ, γιατί?

Αφού είσαι και συ εδώ γιατί απλά με κοιτάζεις?

Γιατί δε μου μιλάς?

Please the lord!

Hallelujah!

10 σχόλια:

  1. Τώρα εσύ κάτι θέλεις να πείς.. αλλά ή είμαι πολύ πεζή ή είναι πολύ πρωί ακόμα ή το φτωχό μου μυαλουδάκι ακόμα κι όταν είναι στο ζενιθ...δεν καταφέρνει και πολλά πράγματα!
    Πάντως το τραγουδάκι σκοτώνει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ ήρθα πρωί. Και χαρωπή χαρωπή από το προηγούμενο σχόλιό σου. Άντε πάλι να ρυθμίσω το διακοπτη στο σοβαρό.
    Είναι πολύ ωραίο αυτό που έγραψες. Κι ας παραπονιέσαι (που στο έχω απαγορεύσει- Ναι έχω τέτοιο δικαίωμα ως μεγαλύτερη κι από το ΠΑΣΟΚ).

    Τάδε Έφη Παύλος
    Τά'δε, και έφυγε.

    Με αυτό κόλλησα!!!!


    Beth εσύ φταις που δεν μπορώ να συντονιστώ σε πιο σοβαρό Mood. Περνάω τόσο καλά όταν διαβάζω αυτά που γράφεις (ακόμη κι αν είναι απαισιόδοξα διότι και τότε έχεις πολύ ωραίο σαρκασμό) που τελικά είμαι άχρηστη για να σου αφήσω ένα σχόλιο που να ταιριάζει με το Post. Συγνώμη :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πεζός και εγώ σαν το Μανιτάρι, κολλημένος με τον Παύλο και εγώ σαν τη Βίλμα!

    Λες και ψεματάκια πάντως:
    είναι μάλλον πως δεν αισθάνομαι πολλά τον τελευταίο καιρό
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπάτε...μην προσπερνάτε.

    Καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες (βζουμ-βζουμ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλε μανιταρι βιλμα και τεντι τι λετε..
    με κανετε να κοκκινιζω
    επανερχομαι.

    εσυ τωρα βερτ τι βζουμβζουμιζεις δε καταλαβα ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τάδε Παύλος…
    Κάπως έτσι κι εγώ!
    Χάθηκα τις τελευταίες μέρες από την πιάτσα. Ζητώ συγνώμη, είχαμε πρόβλημα στην παρέα μας. Τροχαίο και τρεξίματα. Σε φιλώ, θα τα πούμε σύντομα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. E μιλήστε ρε παιδιά επιτέλους!
    Δε βαρεθήκατε να αφήνετε νοήματα να εννοηθούν???
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι ωραίο, όμως τελικά, που περιμένεις την άνοιξη που άργησε μόνο μια μέρα μέσα στο καταχείμωνο; Ωραίο είναι, στο λόγο μου. Και...τραγουδάρα! Φιλιά. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ta nohmata einai gia na ennounte
    :) meres meres meres omorfes

    ΑπάντησηΔιαγραφή