Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

Τόδος πορ λα ντιμοκράσια!


Ανοίξαμε και σας περιμένουμε.
Εγώ και ο vanish όξι άξιον! ένας πολύ καλός φίλος και ΤΕΡΑΣΤΙΟΟΟΟΣ ποιητής μεγάλης εμβέλειας φτιάξαμε ένα μαγαζάκι που εκεί οι πελάτες και τα αφεντικά γράφουν ότι θέλουν αληθινά, τα πάντα. Μακάρι αυτή η ευκαιρία ελευθερης έκφρασης να εξαπλωνόταν παντού και το blog αυτο να χε 10000000000^100000000 συγγραφείς.
Το όνομα του todos por la democracia..όλοι για την ελευθερία (αλλά στα Ισπανικά που τόσο μας τράβηξαν το ενδιαφέρον στο προηγούμενο πόστ.
Τεσπά, κλείνοντας σας λέω πως είμαστε υπό κατασκευή, αν μας διαβάσετε μη μας παρεξηγήσετε και τέλος θέλουμε να αναδείξουμε τις βασικές διαφορες στην σκέψη ενος... αγοριού και ενός... κοριτσιού.

Σας αφιερώνουμε ένα τραγούδι ο καθένας


Σαν κορίτσι σας αφιερώνω αυτό....


Manu Chao - mano negra -"Mala Vida"


Και ο vanish καθώς πιο "χαρντ" σας αφιερώνει αυτό...

ZZ Top: "Legs"

8 σχόλια:

  1. καλή αρχή. Αν μου επιτρέπεις μια διόρθωση και χίλια συγγνώμη, δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό: στα ελληνικά η λέξη democracia προφέρεται ντεμοκράσια. Φταίει η προέλευσή μου, χίλια συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kala na tan mono ayto to problima mou...
    mia mera omws 8a ma8w swsta ispanika!!!!!:p:p

    sas eyxaristoume kai tous 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beeeeeeeeeth, γύρισα!
    Ωραίο το μαγαζάκι και δεν μπορώ να αρνηθώ την πρόσκλησή σου. Όσο για τις διαφορές στη σκέψη αγοριού κοριτσιού... να σημειώσω πως είμαι αρκετά φεμινιστής και θα πάρω το μέρος σου :P
    Καλησπέρα καλή μου Beth, πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ουπς!! παραλίγο να το χάσω αυτό το ποστ σου (αυτά παθαίνεις όταν ξεχνάς να ανανεώνεις το rss σου)
    Λοιπόν καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εθιστικό το νέο Blog! είχα να γράψω τόσες μέρες και με κούρδισες!
    καλορίζικο και θα έρχομαι να ξεφαντώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χεχε χαιρομαι βιλμα!
    για σενα δουλεβω εγω βρε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή