Κυριακή 4 Μαΐου 2008

..νυχτες..εμπνευσεις..μαλακιες..

Διαβαζω, ακουω imagine τον Γιαννη τον Σερβετα που ειναι ενας πολυ καλος ανθρωπος.
Μετα μου ρχεται εμπνευση να γραψω στο blog δαυτο. Τελος παντων δε μου αρεσει ουτε και μενα το υφος μου σημερα

Δεν θελω σαφως να πω τιποτα σπουδαιο και συγκεκριμενο μιας και θαρρω πως δεν εχει κανενα απολυτως νοημα κιολα αλλα το κανω.
Συνεχιζοντας δηλωνω πως εβαλα να ακουσω το κομματι που ειναι 2-3 θεματα πιο κατω, και ετσι την ειδα και την ακουσα αλλιως σημερα οποτε θα τα πω ολα!!!!
Το τελευταιο 3μηνο νομιζω περνω και γω σαν παιδι μια ασΚημη φαση.
4 βραδια που ανοικουν σαυτους τους 3 μηνες ΟΜΩΣ ηταν τα καλυτερα 4 βραδια της ζωης μου και τα 4 λοιπον (σαφως, ειμαι κοριτσακι και γω) ηταν αρρικτα συνεδεμενα με 4 διαφορετικους ανδρες, ο ενας πιο διαφορετικος απο τον αλλον...
Ηταν νυχτες γεματες μουσικη ερωτα φιλια χαζα κλπ κλπ τραγουδια xaza μαλακιες.
Τα επομενα αντιστοιχα 4 πρωινα ηταν τα χειροτερα 4 πρωινα οχι της ζωης μου ευτυχως αλλα των 3 αυτων μηνων.

Νομιζω καποια πραγματα ειναι ξεκαθαρα για το ποιος βαραει την λοξα.

Απο το τελευταιο πρωινο υπαρχει μια καθοδικη σταθερη πορεια οποτε με απλη φυσικη και μαθηματικα αυτο ειναι το χειροτερο βραδυ του 2μηνου.
Ανυσηχω και φοβαμαι, πλησιαζω...
Προς το παρον εχω εφιαλτικες εξετασεις και καθολου διαθεση

Παρακαλαω, επειδη ανεβασα μαζι πολλα πραματα και θαματα εχω ποσταρει 2 ακομα θεματα που μαρεσαν πιο κατω προ ολιγου.

4 σχόλια:

  1. Beth xoris na katalaveno kai polla....

    prospathise na kanis afto:

    "... don't lose control explore and not explode a preternatural other plane with the power to maintain..."

    ine oi stixoi aftou tou tragoudiou

    http://youtube.com/watch?v=XPZONx9XxhE

    se niotho apolita... se 2 vdomades paradido diplomatiki... ime sto ergastirio apo tis 9.00 to proi mexri tis 23.00 to vradi... apolafse tin stigmi kai tous filous sou tipota allo... krata mono ta kala

    filia

    Vas


    p.s. thanx gia ta kala sou logia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oi efialtikes e3etaseis
    8a perasoun :)
    dont worry,pame gia ta kalytera,etsi den einai?:)
    "ta 4 kalytera vradya kai ta epomena prwina ta xeirotera tou trimhnou"
    oh well,meta apo kati toso wraio
    to asxhmo oute kan axnofainetai!
    krata tis anamnhseis sou :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ontws den mas analieis polla...alla kai gw me ti seira mou tha sou pw ta eksis:

    oi efialtikes eksetaseis tha perasoun pio sintoma aposo nomizeis...
    tha perasei o kairos kai oute tha thimasai giati isoun etsi afto to 2mino...
    egw otan den eimai kala prospathw na kanw tous allous na gelane....mou dinei dinami to xamogelo....opote na sou efxithw polla xamogela kai polles agkalies....
    i na pw anekdoto? ntaks ntaks ntaks ntaks...to afinw to anekdoto min varas:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμ πες πως έχεις εξεταστική. Είχα ακούσει από άλλη κοπέλα της ηλικίας σου, πως την άνοιξη μελαγχολεί γιατί έχει συνδέσει την εποχή με τις εξετάσεις. Δεν έχει και πολύ άδικο. Είναι πολύ δύσκολη περίοδος την οποία όλοι την περάσαμε. Εγώ ήμουν στόκος στο σχολείο κι έτσι δεν έχω παραλειπόμενα από τα σχολικά μου χρόνια. Κουράγιο, δύο εβδομαδούλες είναι θα περάσουν. Το καλοκαιράκι είναι μπροστά. :)
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή