Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ και ωρες σοβαρες


Ειναι κυριακη βραδυ και καθομαι στο σπιτι μου και χαλαρωνω..

ακουω imagine 897 και ο γιαννης σερβετας μιλαει στο μικροφωνο..

εβαλε την πριγκιπεσσα ενα τραγουδι που εμενα μου ξυπανει μνημες, με ειχανε αποκαλεσει και εμενα ετσι καποτε

Σας κατα8ετω εδω τους σχετικους στοιχους...

επισης παντα οταν ακουω αυτο το κομματι μου ερχονται στο μυαλο ολα εκεινα τα παραμυθια που μικρους μας καναν να νιωθουμε ομορφα

ερωτας ειναι θα σας περασει!

Πριγκιπέσσα - Σωκράτης Μάλαμας

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω, πώς να σου το πω... Έλεγα «περνούν τα χρόνια, θα συμμορφωθώ!» Μα είναι δώρο άδωρο ν'άλλάξεις χαρακτήρα. Τζάμπα κρατάς λογαριασμό, τζάμπα σωστός με το στανιό.

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου, μέσα σ'αυτό το σπίτι, πριγκιπέσσα μου, το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας...
Απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας!


Άλλα θέλω κι άλλα κάνω κι έφτασα ως εδώ. Λάθη, στραβά και πάθη μ'έβγαλαν σωστό. Ξημερώματα στο δρόμο ρίχνω πετονιά.

Πιάνω τον εαυτό μου και χάνω το μυαλό μου.
Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου, μέσα σ'αυτό το σπίτι, πριγκιπέσσα μου, το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας...
Απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου